یکشنبه 02 دی 1403

رسیدگی به 2 مورد شکایت در استان کردستان

177
0

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان  از رسیدگی به 2 مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، حمید اسکندری با اعلام این خبر اظهار داشت: «شکایات در مورد تاسیسات گردشگری در سامانه نظارت بر خدمات سفر ثبت می‌شوند.»

او افزود: «با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفرهای درون و برون شهری، برخی از هموطنان عزیز در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیت، تور و هتل شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان پس از بررسی های لازم به طور مستمر به رسیدگی و رفع آنها می پردازد.»

معاون گردشگری کردستان تصریح کرد: «در همین راستا کارشناس نظارت گردشگری استان از ۲۸ اسفند ماه ۹۸ تا 6 فروردین ۹۹، دو مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به حل و فصل آنها اقدام موثر و مثبت را انجام دادند‌.»

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت