طی دیدار علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزرات میراث فرهنگی با بهمن مرادنیا استاندار کردستان بر لزوم تبلیغات گسترده برای معرفی جاذبه ها و پتانسیل های استان تاکید شد.

" />
جمعه 14 آذر 1399

تبلیغات و معرفی جاذبه های کردستان باید در اولویت باشد

تبلیغات و معرفی جاذبه های کردستان باید در اولویت باشد

طی دیدار علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزرات میراث فرهنگی با بهمن مرادنیا استاندار کردستان بر لزوم تبلیغات گسترده برای معرفی جاذبه ها و پتانسیل های استان تاکید شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، ایزدی در این دیدار گفت: «هیچ استانی ظرفیت، توانایی و آزادی عمل کردستان را ندارد، شما اسماً شهر خلاق موسیقی هستید اما از این عنوان به خوبی استفاده نشده و بهره کافی نبرده اید.»

 او افزود: «نه اینکه دولت و سازمان مدیریت کمک نکنند، اما بیشتر اعتبارات ما به صورت گلوبال در وزارتخانه است، با عنایت به نگاه مثبت و ویژه دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کردستان ان شاالله پیگیری خواهیم کرد تا سهم مناسبی از اعتبارات ملی در اختیار استان قرار گیرد.»

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد: «ضعف عمده کردستان در زمینه تبلیغات است، می توانید برای رویدادهایی که دارید، مکان رویداد تعریف کنید و با توجه به آزادی عمل و توان و ظرفیتی که در کردستان وجود دارد، این امر میسر است.»

 او گفت: «نگاه دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کردستان مثبت است، یعقوب گویلیان هم گزینه مثبت و مناسبی بود، امیدوارم با این انتصاب اتفاق های خوبی در استان رقم بخورد.»

 او افزود: «با اختلاف زیاد، رتبه اول خسارت (ناشی از شیوع کرونا) متعلق به حوزه گردشگری است، هتلها دچار مشکل شده اند، دفاتر خدمات مسافرتی مسافرتی تعطیل شده اند، که باید هم در بحث امهال و هم در مالیات طبق مصوبه دولت در استان عمل شود.»

تیمور خالدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.