مسئول اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قروه، گفت: «جلسه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر این شهرستان، با هدف پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات احتمالی مسافران نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد.
🔹بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان، محمد مرادی روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ در این جلسه که با حضور قادری نماینده و کارشناس فرمانداری و نمایندههای ادارات عضو کمیته شهرستان برگزار شد، گفت: «پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات مسافران و گردشگران، دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان و همچنین ارزیابی عملکرد دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، از وظایف ستاد سفرهای نوروزی است.»
🔹مسئول اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قروه، اظهار داشت: «کلیه ادارات مرتبط، با آمادگی کامل و فراهم آوردن امکانات رفاهی، در راستای ارائه خدمات به میهمانان و معرفی بهتر جاذبههای توریستی شهرستان بیش از پیش اقدام کنند.»
🔹او بیان کرد: «در این جلسه مقرر شد کلیه رئوسای کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر این شهرستان، لیست کشیکهای نوروزی، اسکان و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی، ارائه برنامهها و امکانات رفاهی و ارتقای سطح کمی و کیفی عرضه سوخت در ایام نوروز را فراهم آورند.»
🔹مرادی، یادآور شد: «در پایان هر یک از اعضاء کمیته به بیان پیشنهادات و نکته نظرات خود در این خصوص پرداختند.»
مسئول اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قروه، افزود: «این جلسه با محوریت برنامهریزی و آمادگی لازم برای استقبال از میهمانان و گردشگران ورودی و با حضور نمایندگان ادارات عضو کمیته در محل این اداره برگزار شد.»