شرح وظایف :
- دريافت شكايات حضوري و مكتوب مردم(مراجعين) از واحدها و كاركنان دستگاه.
- بررسي و تحقيق پيرامون صحت و يا سقم موضوع شكايات و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي به منظـور پاسخگويي به شاكي و ارائه گزارش به مقام مافوق.
- همكاري و بررسي و پاسخگويي در خصوص مراجعات به نهادهاي نظـارتي و بازرسـي از قبيـل نهـاد رياست جمهوري و سازمان بازرسي كل كشور و گزارش به مقام مافوق.
- پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادات واحدهاي تخصصي مرتبط با شكايات واصـله و ارائـه بـه مقـام مافوق به منظور رسيدگي و اعلام پاسخ به شاكيان.
- همكاري در جمعبندي شكايات و تجزيه و تحليل علل بروز شكايات و ارائه گزارش به مقام مافوق .
- تهيه گزارش از فعاليتهاي انجام شده جهت ارائه به مقام مافوق.
- شركت در دوره هاي آموزشي مرتبط به نظر مقام مافوق
- انجام ساير امور محوله مربوط كه از طرف مقام مافوق ارجاع مي شود.
- همكاري در برگزاري گردهمايي و كارگاههاي آموزشي كارشناسان پاسخگوئي به شكايات واحـدهاي استاني .
کارشناس اداره کل :
معصومه عرفانی
تلفن: 08733285726 داخلی 231
تلفن ثابت: 33243160 087
صفحه اصلی سامانه ثبت شکایات و تقدیر 09629